سرویس‌دهی رایگان مترو و برخی خطوط اتوبوسرانی مشهد
کد خبر: 4144718
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
به‌مناسبت میلاد امام رضا(ع)

سرویس‌دهی رایگان مترو و برخی خطوط اتوبوسرانی مشهد

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از سرویس‌دهی رایگان مترو و برخی خطوط ناوگان اتوبوسرانی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) خبرداد.

اتوبوسبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد غلامی، سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: برابر تصمیم مدیریت شهری در راستای تسهیل حضور زائران و مجاوران در حرم‌‌ مطهر رضوی، سرویس‌دهی مترو و برخی از خطوط ناوگان اتوبوسرانی در خطوط عبوری و منتهی به حرم مطهر رضوی از امروز سه‌شنبه مورخ ۹ خردادماه و در آستانه ولادت امام رضا(ع) از ساعت 14 تا پایان ساعت سرویس‌دهی فردا، 10 خردادماه و همزمان با شب ولادت حضرت به‌صورت  رایگان ارائه می‌شود.

وی افزود: برای رفاه حال شهروندان نیز سرویس‌دهی مترو در شب میلاد امام رضا(ع) با یک ساعت افزایش تا ساعت ۲۳ ادامه دارد و با سرفاصله زمانی کمتری ارائه خدمت صورت می گیرد.

غلامی ادامه داد: همچنین بر این اساس سرویس‌دهی در خطوط ۸۰۰ – ۸۰۱ – ۸۰۲ – ۸۳۰ – ۸۳۱ – ۱۲ – ۵۰ – ۶۲ – ۸۲ – ۸۶ و ۲۱۰ در زمان یادشده به زائران و مجاوران رایگان انجام می‌شود.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: علاوه بر تقویت ناوگان در شب میلاد باسعادت حضرت امام رضا(ع)، ناوگان منتهی و عبوری از حرم مطهر رضوی در روز میلاد نیز تقویت خواهد شد.

انتهای پیام
captcha